هدف در یک قدمی شماست

خواه این موضوع را تصدیق کنید خواه نکنید، شما هر روز به اهداف و رویاهای خود نزدیک تر خواهید شد. احساس می کنید که راه درازی در پیش دارید اما شما نزدیک تر از آن چیزی هستید که فکر می کنید. از منصرف شدن و همچنین نا امید و دلسرد شدن اجتناب کنید. حرکت رو به جلو را ادامه دهید. هر مانع و مشکلی تجربه ای همراه خود دارد. با آموختن از موانع و مشکلات شما یک قدم به هدف نزدیک تر خواهید شد.

وقتی افراد دلایلی مختلفی را برای شکست خوردن و به نتیجه نرسیدن اهداف شما عنوان می کنند یا وقتی سعی می کنید کاری را انجام دهید ولی نتیجه آن قدرها هم رضایت بخش نیست از پریشانی و اضطراب بی مورد اجتناب کنید. آدم ها همیشه نظرات و عقایدی دارند که این عقاید می تواند اشتباه باشند که معمولا هم همینطور است. هر شکست پله ای برای موفقیت است اگر و تنها اگر آن را به پله ای برای موفقیت تبدیل کنید. حتی ورزشکاران حرفه ای و بازیگران سینما هم گاهی اشتباه می کنند. و این برای انسانی که ممکن الخطاست امری عادی می باشد.

نتایج موفقیت آمیز ممکن است ماه دیگر، هفته دیگر، یا حتی همین فردا از راه برسند. وقتی قبل از انجام تمام تلاش خود برای دستیابی به اهداف توقف می کنید و دست از کار می کشید فرصت روبرو شدن با موفقیت و مشاهده انجام پذیرفتن کامل و دستیابی به سرنوشتی که برای آن خلق شده اید را از دست خواهید داد.

تنها چند ساعت با تحقق اهداف خود فاصله دارید!

چگونه به حرکت رو به جلو ادامه دهید

پیشروی و حرکت رو به جلو برای دستیابی به اهداف بسیار مهم و حیاتی می باشد، و شما می توانید راه هایی را برای ادامه این حرکت پیدا کنید. وقتی به دنبال راهی برای پیشروی هستید، یک قدم به هدف نزدیک و نزدیکتر می شوید. همانطور که می بینید نزدیک شدن به هدف انرژی بیشتری به شما برای تلاش بیشتر در جهت دستیابی به آن می دهد. تسریع در این فرایند هم از جهت معنوی هم از جهت روحی شما را شادتر و سلامت تر خواهد کرد.

موارد بیشماری هستند که می توانید برای ماندن در مسیر صحیح تا زمان دستیابی به اهدافی که برای خود مشخص کرده اید انجام دهید. شما می توانید:

دفترچه ای همراه خود داشته باشید بنابراین قادر خواهید بود تا کارهایی را که در هر روز به انجام رسانده اید پیگیری کنید.

خود را در محاصره افرادی درآورید که با شما هم فکر هستند و همچنین  مشترکا علاقمند به دستیابی به اهداف می باشند.

با انتخاب تمرکز بر روی لذت و خوشبختی، منفی بودن را از زندگی خود حذف کنید.

به جای اینکه بی حرکت یک جا بنشینید یا بی هدف این طرف و آن طرف بروید و عذر و بهانه بیاورید خود را مشغول کار کنید.

به خاطر داشته باشید که دستیابی به اهداف می تواند به معنای تغییری مهیج در زندگی شما باشد. که اغلب تغییری برای بهتر شدن است. تغییر همراه با عدم اطمینان برای خیلی از افراد ناخوشایند است. اگر قصد ترک منطقه امن خود را دارید، با این کار تجربه یک زندگی سرشار از موفقیت و شادکامی را خواهید داشت که مملو از چیزهایی است که همیشه در رویای آنها بودید. تغییراتی که شما را به سمت آینده ای که استحقاق آن را دارید سوق می دهند را با آغوش باز بپذیرید.

بسیار مهم است که شما ارزش تغییرات را به درستی درک کنید و بپذیرید که تغییرات همراه با خود فایده های بیشماری برای زندگی شما به ارمغان خواهند آورد. مطمئنا تغییرات ناخوشایندی هم در زندگی شما اتفاق خواهند افتاد. بهر حال اگر برای تحقق رویاهای خود تلاش کنید، بیشتر این تغییرات احساس رضایت قلبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

برای تغییراتی که در زندگی شما بوجود می آیند جشن بگیرید، آنها را بپذیرید و از آن لذت ببرید. یاد بگیرید که چگونه با ناراحتی ها و ناملایمات راحت باشید، در این حال شما سوار بر ماشین زندگی در حال حرکت به سمت سرنوشت هستید. وقتی با اعتماد به نفس کامل به دنبال خواسته های خود هستید انتظار تجربه های مثبتی را در زندگی داشته باشید.

نگرشی مثبت و ذهنی باز داشته باشید. منتظر موفقیت باشید و باور داشته باشید که آن را کسب خواهید کرد.

درباره محمد رضا

علاقمند به دانايي و تفكر البته نه از نوعي كه تبديل به بمب اتم براي نابودي ابناء بشر شود و نه تفكري كه منجر به نفي آفريدگار آسمانها و زمين گردد بلكه تعقلي كه در سايه لطف پروردگار انساني باشم شايسته بندگي خدا.

دیدگاه شما

*