۱۰ نشانه برای اثبات خوشبختی شما

همه ما به دنبال دستیابی به هدف های زندگی، بهبود آن و رسیدن به شادکامی هستیم. اما، شما چه زمانی خوشحال و خوشبخت هستید؟ این ۱۰ واقعیت که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد تایید می کند که شما هم اکنون شاد و خوشبخت هستید:

 

۱٫ اگر عاشق هستید.

 اگر چنین احساسی دارید یعنی این که خوشبختید. عشق زیباترین چیزی است که در این عالم می تواند وجود داشته باشد. اگر به دیگران عشق می ورزید و دیگران نیز به شما عشق می ورزند پس شما خوشحال و خوشبختید.

 

۲٫ اگر سالم و تندرست هستید.

 سلامتی یعنی همه چیز. اگر هرگونه مشکلی در زمینه سلامتی داشته باشید، با وجود تمام چیزهای خوب و موفقیت های بزرگ احساس خوشبختی نخواهید کرد.

 

۳٫ اگر از لحاظ مالی آزاد و مستقل هستید.

 یا اینکه حداقل به نزدیک این وضعیت و در حال رسیدن به آن هستید. آزادی و استقلال مالی این فرصت را به شما خواهد داد تا زندگی بدون دغدغه های مالی را تجربه کنید و دیگر نگران نداشتن پول لازم نباشید. (البته مراقب باشید به دام مصرف گرایی نیفتید). دستیابی به این نوع از آزادی کار بسیار دشواری است اما ارزش این تلاش را دارد.

۴٫ اگر دوستانی واقعی دارید

این روزها دوستان واقعی نایاب که نه ولی کمیاب هستند، اما اگر شما چنین افرادی را می شناسید زندگی ساده تر خواهد بود. دوستان واقعی، قابل اطمینان هستند، از شما حمایت خواهند کرد و همیشه شما از هم صحبتی با آنها لذت خواهید برد.

۵٫ اگر نسبت به برنامه خود آگاهی دارید.

هر فردی نیازمند ادراک و داشتن شناخت نسبت به خود است. هر کسی برنامه ها و اهداف خود را دارد و اگر شما توانایی شناخت آنها و سپس جرکت در مسیر تحقق آنها را داشته باشید، زندگی شما واقعاً عالی خواهد بود.

۶٫ اگر شغلتان را دوست دارید

برای دستیابی به آزادی مالی باید سخت تلاش کنید. برخی از افراد این تلاش را در شغلی که به آن علاقه ای ندارند صرف می کنند، اما اگر عاشق کار خود باشید زندگی بسیار ساده تر و در عین حال رنگارنگ تری خواهید داشت.

۷٫ اگر فرزندی دارید

با داشتن فرزند احساس خوشبختی واقعی را تجربه خواهید کرد، تماشای رشد آنها، ازدواج، تولد نوه هایتان و کسب موفقیت شان در زندگی مطمئناً مسئله بسیار مهمی است. اگر فرزندی دارید پیش از این رد پای خود را در این دنیا باقی گذاشته اید.

۸٫ اگر مالک خانه خود هستید

بیشتر افراد حتی آن گروهی که از لحاظ مالی آزاد و مستقل هستند می توانند بگویند که خانه خودشان را دارند، به خصوص صاحبان کسب وکاری که اینجا و آنجا زندگی می کنند و دائماً در حال جابجایی هستند. اما داشتن یک خانه زیبا و راحت شگفت انگیز است، یک عمر زندگی در چنین خانه ای و تماشای بچه ها که چطور در این خانه رشد می کنند و بزرگ می شوند و احساس خوشبختی در این خانه هم واقعاً شگفت انگیز است.

۹٫ اگر ضمیر و ذهن تان با هم در هماهنگی به سر می برند.

اگر بعد از سالها زندگی بتوانید خود را با وجدان بنامید، مطمئن باشید زندگی تمام و کمالی داشته اید.

۱۰٫ زندگی عالیست اگر خودتان واقعا خواهان آن باشید.

به خاطر داشته باشید اگر واقعا قصد تغییر زندگی را داشته باشید، تا زندگی شادتری بسازید و چیزهایی را که می خواهید به دست بیاورید. همه چیز در دستان شماست.

درباره محمد رضا

علاقمند به دانايي و تفكر البته نه از نوعي كه تبديل به بمب اتم براي نابودي ابناء بشر شود و نه تفكري كه منجر به نفي آفريدگار آسمانها و زمين گردد بلكه تعقلي كه در سايه لطف پروردگار انساني باشم شايسته بندگي خدا.

دیدگاه شما

*