چگونه رویاهای من به حقیقت می پیوندند

تحقق رویاتا به حال چند بار از زبان افراد ناموفق درباره اینکه زندگی چقدر بیرحم است شنیده اید؟ خوب شما می توانید همچنان از این موضوع شکایت کنید که چرا دیگران به موفقیت دست پیدا کرده اند ولی شما همچنان به هیچ موفقیت و کامیابی نائل نشده اید یا اینکه بالاخره دست از تنبلی و امروز فردا کردن بردارید و برای رسیدن به خواسته هایتان اولین قدم را بردارید.

و برای دستیابی به اهداف و تحقق رویاهایتان باید در مسیری مشخص فعالیت کنید. مطابق اهداف و خواسته های شما اقدامات مختلفی وجود دارند که انجام منظم هر یک از آنها شما را در مسیر رسیدن به موفقیت و کامیابی یاری خواهند کرد

اقدامات لازم و ضروری برای تحقق رویاهای شما

۱٫ اقدام کنید. تمام تلاش خود را برای تحقق رویاها انجام دهید.

۲٫ عجله نکنید. البته اقدام کردن ضروری است، اما لازم است که موقعیت را به طور کلی مورد ارزیابی قرار دهید. اگر تمایل دارید تا به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید باید در مقایسه با رویاهای کوچکتر زمان بیشتری برای رسیدن به آنها صبر کنید.

۳٫ از تمام فرصت های ممکن استفاده کنید. اگر تمام تلاش خود را انجام دادید و از تمام فرصت های موجود استفاده کردید اما همچنان رویای شما تحقق پیدا نکرد، سعی کنید به معجزه باور پیدا کنید و در حالی که شمعی را فوت می کنید یا چیزی مثل این برای تحقق رویای خود آرزو کنید. از اینکه کمی خرافاتی به نظر برسید هراسی به دل راه ندهید تنها به رویای خود باور داشته باشید.

۴٫  هرگز رویاهای خود را پنهان نکنید. هر چه افراد بیشتری در مورد رویاهای شما اطلاع داشته باشند با احتمال بیشتری رویاهای شما به حقیقت می پیوندند. در این حالت احتمال بیشتری وجود دارد تا افرادی را که قادر به مساعدت شما در مسیر نیل به اهداف باشند پیدا کنید.

۵٫ هرگز از رویاپردازی هراس نداشته باشید. اکثر افراد رویاهای خود را در اعماق ذهن خود پنهان می کنند تنها به این دلیل که دوستان و افراد نزدیک، آنها را رویاهایی احمقانه می پندارند. هرگر به سخن اینگونه افراد گوش نکنید. افراد موفق زیادی هستند که در موقعیت های مختلف موفقیت هایی را بدست آورده اند در حالی که دیگران آنها را نادان و رویاهایشان را احمقانه فرض می کردند.

۶٫ رویاهای خود را تغییر ندهید. اگر هر روز رویای خود را تغییر دهید و رویای متفاوتی داشته باشی رویای شما هرگز به حقیقت نمی پیوندد. حداقل قبل از اینکه رویای خود را تغییر دهید برای رسیدن به آن حداکثر تلاش خود را انجام دهید و اگر به درستی آن را انتخاب کرده باشید از نتایج بدست آمده شگفت زده خواهید شد.

۷٫ هرگز ناامید و مایوس نباشید. حتی اگر از انتظار کشیدن خسته شده اید. همچنان لازم است که به تلاش خود برای تحقق اهداف و رسیدن به آرزوها ادامه دهید. عبارت: “رویای من هرگز به حقیقت نمی پیوندد!” بدترین جمله ای است که می توانید آن را به زبان بیاورید.

۸٫ تندرو و افراط گرا نباشید! حتی بزرگترین و محبوب ترین رویا و خواسته ها ارزش قربانی کردن را ندارند.

و در نهایت وقتی رویای شما به حقیقت پیوست از اینکه راضی و خشنود نیستید آشفته نشوید. همیشه زمان برای تحقق رویاهای جدید هست.

درباره محمد رضا

علاقمند به دانايي و تفكر البته نه از نوعي كه تبديل به بمب اتم براي نابودي ابناء بشر شود و نه تفكري كه منجر به نفي آفريدگار آسمانها و زمين گردد بلكه تعقلي كه در سايه لطف پروردگار انساني باشم شايسته بندگي خدا.

دیدگاه شما

*