۳ راهکار برای اینکه چگونه خود را برای فرصت های آینده آماده کنید

” شانس زمانی اتفاق می افتد که برای استفاده از فرصت ها آماده باشیم. ” ممکن است سایر افراد فکرفرصت های آینده

کنند شخصی که در زمان دُرست در جای دُرست قرار گرفته است خوش شانس بوده است. ولی نکته ای که نمی دانند این است که آن شخص برای استفاده از آن فرصت آمادگی داشته است. فرصت های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد که بدون آمادگی برای سرمایه گذاری بر روی آن ها، عملاً بی فایده خواهند بود.

بنابراین آماده بودن برای استفاده از فرصت هایی که در آینده بوجود می آیند، ضروریست. پس زمان را از دست ندهید.

چگونه برای استفاده از فرصت های بعدی، آماده باشیم؟

در این متن به راهکارهایی اشاره می نماییم:

۱- آگاه باشید

برای پیش بینی فرصت ها، باید در رابطه با اتفاقاتی که در زمینه های مورد نظرتان اتفاق می افتند هشیار باشید. و در زمان های مناسب بر روی موقعیت های مناسب سرمایه گذاری نمایید.

۲- برای خودتان سکوی نمایش بسازید

ما در دنیای شلوغ و گیج کننده ای زندگی می کنیم که هر روز دیده شدنمان توسط دیگران سخت تر می شود. بنابراین برای ارتباط با شنوندگانتان باید برای خودتان سکو بسازید. به این ترتیب است که می توانید توجه مورد نیاز را به محصولات و یا ایده هایتان جلب نمایید. ساخت این سکو نیاز به زمان دارد و کاریست که باید مدت ها قبل از این که به آن نیاز داشته باشید، انجام شود.

ساخت این سکوی نمایش نیز راهکارهای به خصوص خود را دارد.

۳- زمانی را برای یادگیری اختصاص دهید

زمانی که موضوعی توجه شما را جلب می کند برای بیشتر آموختن در رابطه با آن زمان بیشتری تخصیص دهید، حتی اگر در کوتاه مدت درباره آن برنامه ریزی انجام کاری را ندارید. اگر به طور مرتب برای موضوعی وقت بگذارید به مرور زمان مهارت بیشتری در آن بدست می آورید. و زمانی که برای اقدام، تصمیم می گیرید، از صفر شروع نمی کنید و سریعتر خواهید بود.

آرسال شده توسط: بنفشه

دیدگاه شما

*