۱۰ کلید دستیابی به موفقیت

کلید موفقیتوقتی عنوان این مطلب را مشاهده کردید احتمالا امیدوار بودید که یک راهنمایی سریع برای بدست آوردن میلیاردهای ریال پول نقد و یا راه حل برای یک عمر زندگی شاد در اختیار شما قرار دهد.

خوب در حقیقت این ۱۰ کلید با اینکه بسیار بدیهی و واضح به نظر می رسند برای دستیابی به موفقیت بسیار سودمند هستند.

اما، به عنوان موجود انسانی در زندگی پرمشغله روزانه اغلب اوقات به گذشته نگاه می کنیم و فراموش می کنیم گه چقدر دستیابی به موفقیت و داشتن زندگی شاد می تواند آسان باشد و همچنان از آن غافل هستیم.

شهامت رویاپردازی داشته باشید. بزرگ فکر کنید به خود اجازه دهید تا جایی که می توانید رویاپردازی کنید. در مورد چیزهایی که همیشه در رویای دستیابی به آنها بودید فکر کنید خواه این رویا رییس جمهور شدن یا ستاره سینما شدن باشد.

شاید رویای شما حمایت از حیوانات و مبارزه با شکار غیر مجاز باشد. صرف نظر از رویایی که دارید همیشه شهامت رویاپردازی داشته باشید.

هرکز به گذشته فکر نکنید. ممکن است که شما در برخی موارد اشتباه کنید. خوب هر کسی اشتباه می کند اگر تصمیمات را به درستی اتخاذ نکنید هرگز به جایی که قرار بوده برسید نخواهید رسید و اینکه هرگز احساس پشیمانی برای گذشته از دست رفته نداشته باشید فقط از آن درس بگیرید و برای آینده برنامه ریزی و در حال حاضر برای دستیابی به اهداف اقدامات عملی انجام دهید.

دست از شکایت بردارید. ناله و شکایت شما را به هیچ جایی نخواهند رساند. در مورد افراد منفی که دائم در حال شکایت از زمین و زمان هستند فکر کنید و اینکه اینگونه افراد در زندگی به چه موفقیت هایی رسیده اند آیا اصلا موفقیتی داشته اند. سپس به این موضوع فکر کنید که آیا واقعا می خواهید که یکی از آنها باشید؟

بر روی چیزهایی که واقعا به آن علاقه مند هستید تمرکز کنید. بر روی چیزهایی تمرکز کنید که شما را خوشحال می کنند حتی چیزهای خیلی کوچک. اگر صبح زود قبل از دیگران بیدار شدن و تهیه صبحانه ای مفصل برای اعضا خانواده شما را خوشحال می کند خوب بر روی انجام آن تمرکز کنید و صبح های بیشتری را به انجام این کار اختصاص دهید.

شرایط را تغییر دهید. اگر شرایط موجود سد راه موفقیت شما و رسیدن به رویاهایتان شده اند خوب به جای شکایت در مورد اوضاع و دست روی دست گذاشتن برای تغییر شرایط اقدام کنید.

عادت های ضروری برای یک زندگی سالم و تندرست را یاد بگیرید. یعنی اینکه تغدیه سالم و تمرینات ورزشی منظم داشته باشید و زمان خود را با اشخاصی که آنها را دوست دارید بگذرانید.

داوطلب شوید. صرف نظر از اینکه چه اهداف و رویاهایی در زندگی دارید و دنبال می کنید صرف زمان و انرژی برای کارهای داوطلبانه شما را تبدیل به انسانی بهتر و موفق تر خواهد کرد.

با آغوش باز از پیشنهادات جهت بهبود استقبال کنید.

به خوبی از خود مراقبت کنید.

مشارکت کنید. نگذارید زندگی همین طور بی ثمر بگذرد در هر برنامه ای که می توانید شرکت داشته باشید مشارکت کنید.

درباره محمد رضا

علاقمند به دانايي و تفكر البته نه از نوعي كه تبديل به بمب اتم براي نابودي ابناء بشر شود و نه تفكري كه منجر به نفي آفريدگار آسمانها و زمين گردد بلكه تعقلي كه در سايه لطف پروردگار انساني باشم شايسته بندگي خدا.

دیدگاه شما

*