روزتان را با استفاده از آموزش های شنیداری بهینه سازید

فراگیری چیزهای مختلف به صورت شنیداری ، روش خوبی برای بهینه سازی روزتان است. یکی از دلایل واضحش این است که امروزه دانش واطلاعات به واسطه ی توانایی ما در چیره شدن بر آن بسیار سریع رشد می کند. تنها راه مهار کردنش افزایش توانایی یادگیری است. ما باید یاد بگیریم که اطلاعاتمان را به سطوح بالاتری ببریم. نمی توانیم با ماندن در همان سطحی که بودیم ، چیزی یاد بگیریم.

یکی از روش های انجام این کار ، یافتن زمان بیشتری برای یادگیری است. باید تلاش کنیم مقداری از زمانمان را که به طور نرمال به یادگیری تعلق ندارد ، به زمان یادگیری تبدیل کنیم.

یادگیری شنیداری راه حل بسیار مناسبی برای این هدف است. چندین دلیل برای این گفته وجود دارد :

۱- یادگیری شنیداری به ما این اجازه را می دهد که در حال انجام دادن کار خود ، چیز های دیگری نیز فرا بگیریم

این به این معنی است که ما می توانیم تکالیف و وظایف خود را با دست هایمان انجام دهیم و در همان زمان از طریق گوش دادن ، چیزهای جدیدی نیز درباره ی جهان بیاموزیم. این روش به ما اجازه می دهد تا در زمانی که داریم ، چیزهای بیشتری یاد بگیریم.

۲- این روش نیاز به زمان اضافی ندارد

اگر هنگامی که ما مجبور به انجام تکالیفمان هستیم ، روش شنیداری را نیز در همان حال به کار خود اضافه کنیم ، وقت اضافه ای از ما نمی گیرد. با این کار ما به سادگی ارزش بیشتری به زمانمان می بخشیم و کیفیت آن را بدون افزایش اندازه اش ، افزایش می دهیم.

۳- یادگیری شنیداری ، روش متفاوتی از یادگیری را به ما آموزش می دهد

خیلی از مردم (که شامل من هم می شود) ، چیزها را به صورت بصری یاد می گیرند. آن ها همه چیز را از روش بصری بهتر از روش های دیگر فرا می گیرند. یا این که از طریق خواندن بهتر از هر روش دیگری می توانند یاد بگیرند. با این که این روش ها خوب هستند اما در این دوره از جهان با چنین سرعت پیشرفتی ، کافی نیستند. ما باید ذهن خود را به روی روش های جدید یادگیری باز کنیم. یادگیری به این روش به ما می آموزد که همه چیز را به صورت شنیداری بیاموزیم.

من فکر می کنم این ۳ دلیل برای تأیید اهمیت یادگیری به روش شنیداری کافی هستند. این روش برای ادامه دادن در این جهان پر سرعت ، بهترین است.

ارسال شده توسط: آیلر

دیدگاه شما

*